Du har rett til å angre dette kjøpet i 14 dager uten å oppgi årsaken. Angrefristen går ut 14 dager etter at du, eller noen du har pekt ut, har mottatt varen. For å kunne bruke angreretten må du opplyse oss om når du kjøpte varen, og hvilket ordrenummer det gjelder. Varen må være ubrukt, uåpnet og i sin originale forpakning for at angreretten skal gjelde. Kvittering må fremvises. Opplysninger om dette må sendes oss skriftlig per post, eller e-post. Varen må sendes tilbake senest etter 14 dager. Du dekker returkostnadene selv. Du kan vedlegge angrerettsskjemaet du fikk med varen, men det er ikke nødvendig.

OBS! Pakker som ikke blir hentet fra postkontoret vil bli belastet med 300,- i fraktomkostninger i tillegg til et returgebyr på 70,-.

Unntak: Undertøy vil ikke tas i retur av hygieniske årsaker, gavekort tas heller ikke i retur. Dersom du går fra vår avtale vil vi refundere alle betalinger vi har mottatt fra deg vedrørende denne handelen, inkludert leveringskostnadene (med unntak av tilleggskostnader som følge av at du har valgt en annen type levering enn den billigste typen standardlevering vi tilbyr), uten unødig opphold og innen 14 dager etter vi mottok melding om at du ønsker å gå fra avtalen. Dersom du unnlater å hente varen på Posten uten at dette er avtalt på forhånd vil det ikke gjelde som en retur, og du vil følgelig ikke få refundert utgiftene.

Tilbakebetaling vil skje gjennom Klarna, du kan og registrere din retur på din side hos Klarna.

Mer informasjon om angreretten finner du på Forbrukertilsynets nettsider: Angrerettloven – Forbrukertilsynet

Klagerett/ bytterett

Dersom varen har feil eller mangler kan du sende oss en klage på e-post, eventuelt per post. Klagen må sendes så fort som mulig etter at du har oppdaget feilen. Opplys i klagen om du ønsker å heve kjøpet, bytte varen, eller få et prisavslag.

Har du kjøpt feil størrelse, farge eller annet og ønsker å bytte varen må varen fremstå i samme tilstand som da du mottok varen, returkostnadene må du stå for selv. Undertøy, gavekort og salgsvarer byttes ikke. Varen må returneres ubrukt.

Husk å legge ved kvittering. Dersom ditt ønske godkjennes vil vi gjennomføre avtalen så fort som mulig, og innen 30 dager etter at vi har mottatt varen i retur.

Informasjon om angrerett finner du på forbrukertilsynets nettsider: Byterett og angrerett ved netthandel – Forbrukertilsynet

Forsinket/ manglende tilbakebetalinger

Dersom tilbakebetalingen ikke er mottatt ber vi deg sjekke kontoen din etter noen dager, i blant tar det litt tid å få overført pengene. Kontakt deretter Klarna ved behov. Send oss eventuelt en e-post så skal vi hjelpe til.

E-post: kundeservice@jarnsaxa.no

Postadresse: Mysenveien 277, 1894 Rakkestad